نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
15582
-
الف
+

شرطی که «عامر خان» برای بازیگر شدن پسرش گذاشت

«جنید خان» پسر «عامر خان» بازیگر مشهور هند آماده ورود به سینمای بالیوود است.

«جنید خان» پسر «عامر خان» بازیگر مشهور هند ، آماده ورود به سینمای بالیوود است.

به گزارش آی فیلم 2 ، «عامر خان» به دنبال یک فلمنامه ناب برای شروع کار پسرش در این حرفه است اما یک شرط دارد و آن این است که پسرش «جنید خان» برای فلمنامه موردنظر تست بدهد.

«عامر خان» می‌گوید که نگاه پسرش «جنید» به سینما بسیار شبیه دیدگاه خود اوست و معتقد است پیش از این که «جنید» برای بازی در فلم اولش قرارداد ببندد باید ثابت کند که شایستگی ایفای آن نقش را دارد.

وی در ادامه در مورد جنید که ۲۶ ساله است چنین می‌گوید: «ما آماده ورود جنید به این حرفه هستیم. من کار او را دیده‌ام و کاملا از کار او رضایت دارم. اگر ما یک فلمنامه خوب پیدا کنیم و جنید در تست بازی در آن موفق عمل کند در آن فلم بازی خواهد کرد و اگر نتیجه تست او منفی باشد آن فلم را از دست خواهد داد.»

او در پیوند با این موضوع می گوید : جنید دوره های بازیگری را پشت سر گذاشته است؛ او دو سال در آکادمی هنرهای نمایشی امریکا در لس‌آنجلس آموزش دیده است و حدود یک سال در آنجا در نمایش‌‌ها حضور داشته است. حدود ۳ سال است هم که تیاتر بازی می‌کند.

«عامر خان» می‌گوید که دوست دارد پسرش به جای ایفای نقش «قهرمان‌» فلم ها، بیشتر کرکترهای قدرتمند را بازی کند.

این ستاره بالیوود فلم های موفق و خوبی همچون «سه احمق»، «قیام» و «دنگال» را در کارنامه کاری خود دارد و همیشه در انتخاب فلم نامه‌هایی که به او پیشنهاد شده سخت‌گیر بوده به همین خاطر آثار کم اما ماندگاری از خود به جای گذاشته و اکنون دوست دارد پسرش هم همین رویه را در پیش بگیرد.

تیتر یک آنلاین نوشت : انتظار می رود طی یکی دو سال آینده شاهد ورود پسر عامر خان به سینمای بالیوود باشیم.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر